Το Διοικητικό Συμβούλιο του Γρανίτη εξέδωσε ανακοίνωση, μέσω της οποίας εκφράζει τα συγχαρητήριά του στον ΟΦΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Το Δ.Σ. του Γρανίτη εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα του ΟΦΗ για την πανάξια κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας. Μια τεράστια επιτυχία που φυσικά αντακλά σε όλη την ποδοσφαιρική Κρήτη».