Θετικά συμπεράσματα άφησε το φιλικό του Γιούχτα Β’ απέναντι στο Λίντο, με το τεχνικό επιτελείο να εκφράζει την ικανοποίησή του για την παρουσία των νεαρών ποδοσφαιριστών.
Ο Λεωνίδας Τιτομιχελάκης είχε την ευκαιρία να δει αρκετά παιδιά σε αγωνιστική δράση, με τους ποδοσφαιριστές να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του παιχνιδιού και να δείχνουν την αξία τους μέσα στο γήπεδο.
Η προσπάθεια και η εικόνα των παιδιών κρίθηκαν θετικές, επιβεβαιώνοντας τη δουλειά που γίνεται σε επίπεδο ανάπτυξης στην ομάδα.
Οι προπονήσεις θα συνεχιστούν κανονικά το επόμενο διάστημα, ενώ έχει ήδη προγραμματιστεί νέο φιλικό παιχνίδι στις 2 Μαΐου, απέναντι στον Ερμή Ατσαλένιου.