Υπό έντονη βροχόπτωση πραγματοποιήθηκε η αναχώρηση των φίλων του ΟΦΗ για τον μεγάλο τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, χωρίς ωστόσο αυτό να επηρεάζει στο ελάχιστο τον ενθουσιασμό και την αποφασιστικότητά τους.
Οι «ασπρόμαυροι» επιβιβάστηκαν στο πλοίο της γραμμής με προορισμό τον Πειραιά και από εκεί θα συνεχίσουν το ταξίδι τους με πούλμαν προς τον Βόλο, όπου θα βρεθούν στο πλευρό της ομάδας.
Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, το κλίμα ήταν θερμό, με συνθήματα και χαμόγελα, αποδεικνύοντας πως τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τον κόσμο του ΟΦΗ από το να στηρίξει την αγαπημένη του ομάδα στο μεγάλο ραντεβού.

