ΜΕ ΤΟΝ ΟΦΗ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΟΦΗ

Μεγάλη «ασπρόμαυρη απόβαση» των φίλων του ΟΦΗ στον Βόλο με το πλοίο της γραμμής

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Μεγάλη «ασπρόμαυρη απόβαση» των φίλων του ΟΦΗ στον Βόλο με το πλοίο της γραμμής

Υπό έντονη βροχόπτωση πραγματοποιήθηκε η αναχώρηση των φίλων του ΟΦΗ για τον μεγάλο τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, χωρίς ωστόσο αυτό να επηρεάζει στο ελάχιστο τον ενθουσιασμό και την αποφασιστικότητά τους.

Οι «ασπρόμαυροι» επιβιβάστηκαν στο πλοίο της γραμμής με προορισμό τον Πειραιά και από εκεί θα συνεχίσουν το ταξίδι τους με πούλμαν προς τον Βόλο, όπου θα βρεθούν στο πλευρό της ομάδας.

Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, το κλίμα ήταν θερμό, με συνθήματα και χαμόγελα, αποδεικνύοντας πως τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τον κόσμο του ΟΦΗ από το να στηρίξει την αγαπημένη του ομάδα στο μεγάλο ραντεβού.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Περισσότερα νέα για ΟΦΗ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα