Μια ιδιαίτερα όμορφη στιγμή εκτυλίχθηκε στο περιθώριο της αναμέτρησης ανάμεσα στον Νέο Ηρόδοτο και τον Άγιο Ιωάννη, με πρωταγωνιστές τον Διογένη Ελευθεράκη και τον Μιχάλη Μαγάκη.
Ο παράγοντας του Αγίου Ιωάννη και ο έμπειρος ποδοσφαιριστής του Νέου Ηροδότου είχαν ένα θερμό τετ α τετ, σε μια εικόνα που ανέδειξε το καλό κλίμα και τον σεβασμό που υπάρχει μεταξύ τους.
Οι δύο τους έχουν διασταυρώσει πολλές φορές τους δρόμους τους στα γήπεδα, ως αντίπαλοι σε διαφορετικές ομάδες, ωστόσο όλα αυτά τα χρόνια διατηρούν εξαιρετικές σχέσεις, κάτι που φάνηκε και στη συγκεκριμένη συνάντηση, μέσα σε μια όμορφη και ανθρώπινη ατμόσφαιρα.

