ΕΠΣ - ΕΠΟ

Τζώρτζογλου για το Ενωσιακό γήπεδο: «Δεν μας τιμάει – Προχωράμε, αλλά υπάρχει γραφειοκρατία»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Τζώρτζογλου για το Ενωσιακό γήπεδο: «Δεν μας τιμάει – Προχωράμε, αλλά υπάρχει γραφειοκρατία»
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Στο ζήτημα του Ενωσιακού γηπέδου αναφέρθηκε ο Νίκος Τζώρτζογλου, μετά από σχετική ερώτηση του προέδρου των Δειλινών, Βαγγέλη Κεφαλούκου, στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης της ΕΠΣ Ηρακλείου.

Ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ στάθηκε κυρίως στα εμπόδια που έχουν παρουσιαστεί, δίνοντας έμφαση στη γραφειοκρατία, τονίζοντας χαρακτηριστικά:

«Δεν μας τιμάει σαν Ένωση, θα πω καθαρά για γραφειοκρατία. Έχουμε προχωρήσει, είναι τα πάντα έτοιμα, υπάρχει η υπόσχεση για χρηματοδότηση από τον Σταύρο Αρναουτάκη, που λησμόνησα να ευχαριστήσω. Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσα κάνει για το τοπικό ποδόσφαιρο, όπως επίσης και για τον κ. Συριγωνάκη.

Ο χώρος που έχουμε επιλέξει είναι μία υπόθεση με μεγάλη γραφειοκρατία. Είναι τεράστιος ο χώρος εκεί, που ανήκει στα ΤΕΙ, και προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία θα πρέπει να γίνει μελέτη για όλο το χώρο. Γι’ αυτό υπάρχει καθυστέρηση, δυστυχώς δεν είναι δικός μας ο χώρος.

Θεωρώ πως, εννοείται, κάνουμε τη προσπάθειά μας. Αυτό συμβαίνει».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερες ειδήσεις για ΕΠΣ - ΕΠΟ στο GRANDSPORT, μέσα από το newsroom και τη συνεχή ροή ενημέρωσης.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα