Σε ρυθμούς Πάσχα κινούνται πλέον στον ΟΦΗ, με τους ποδοσφαιριστές να παίρνουν τις απαραίτητες «ανάσες» μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας προπόνησης πριν τη διακοπή.
Το πρόγραμμα στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο ολοκληρώθηκε τη Μεγάλη Παρασκευή, με το τεχνικό επιτελείο να δίνει χρόνο ξεκούρασης στους παίκτες, ενόψει της απαιτητικής συνέχειας.
Στο «στρατόπεδο» των «ασπρόμαυρων» υπάρχει ηρεμία, με στόχο οι ποδοσφαιριστές να επιστρέψουν ανανεωμένοι και απόλυτα έτοιμοι για το κρίσιμο διάστημα που ακολουθεί.
Η επιστροφή στις προπονήσεις έχει προγραμματιστεί για την Τρίτη (14/4), όταν και ο ΟΦΗ θα μπει ξανά σε αγωνιστικούς ρυθμούς, στρέφοντας την προσοχή του στις επόμενες υποχρεώσεις.