Το δικό του μήνυμα μετά τη μαθηματική κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον Εργοτέλη στην Α1 ΕΠΣΗ έστειλε ο πρόεδρος των «κιτρινόμαυρων», Γιώργος Πολυχρονάκης.
Ο πρόεδρος του σωματείου συνεχάρη ποδοσφαιριστές και τεχνικό επιτελείο για τη μεγάλη επιτυχία, θέτοντας παράλληλα ως επόμενο στόχο την κατάκτηση του νταμπλ.
Συγκεκριμένα, ανέφερε:
«Συγχαρητήρια σε προπονητές και παίκτες για τη μεγάλη επιτυχία και την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Ευχόμαστε να κατακτήσουμε το double με το καλό, υγεία, αγάπη και πάντα επιτυχίες.
Ο Εργοτέλης να επιστρέψει στις εθνικές κατηγορίες και όλος ο κόσμος που μας στήριξε φέτος να ζήσει ξανά χαρές του παρελθόντος».

