ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ

Ηλ. Κώτσιος: «Όλοι μαζί το Σάββατο στο Μαρτινέγκο για το πρωτάθλημα»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Ηλ. Κώτσιος: «Όλοι μαζί το Σάββατο στο Μαρτινέγκο για το πρωτάθλημα»
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Μια ανάσα από την κατάκτηση του τίτλου στην Α1 ΕΠΣΗ βρίσκεται ο Εργοτέλης, μετά τη νίκη με 0-1 επί του Αλμυρού, σε ένα αποτέλεσμα που φέρνει τους «κιτρινόμαυρους» ακόμη πιο κοντά στον μεγάλο τους στόχο.

Ο Ηλίας Κώτσιος, με ανάρτησή του μετά το τέλος της αναμέτρησης, έδωσε το σύνθημα για τη συνέχεια, καλώντας τον κόσμο να σταθεί δίπλα στην ομάδα στο επόμενο και καθοριστικό παιχνίδι.

Σε ανάρτησή του, τόνισε: «Ένα παιχνίδι για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Όλοι μαζί το Σάββατο στο Μαρτινέγκο».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα