Μια ανάσα από την κατάκτηση του τίτλου στην Α1 ΕΠΣΗ βρίσκεται ο Εργοτέλης, μετά τη νίκη με 0-1 επί του Αλμυρού, σε ένα αποτέλεσμα που φέρνει τους «κιτρινόμαυρους» ακόμη πιο κοντά στον μεγάλο τους στόχο.
Ο Ηλίας Κώτσιος, με ανάρτησή του μετά το τέλος της αναμέτρησης, έδωσε το σύνθημα για τη συνέχεια, καλώντας τον κόσμο να σταθεί δίπλα στην ομάδα στο επόμενο και καθοριστικό παιχνίδι.
Σε ανάρτησή του, τόνισε: «Ένα παιχνίδι για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Όλοι μαζί το Σάββατο στο Μαρτινέγκο».