O Ζήσης Καραχάλιος επέστρεψε στο γήπεδο μετά από δύο δύσκολους μήνες που αντιμετώπισε τραυματισμό. Η στιγμή της εισόδου του στο ματς με τον Άρη και το βίντεο που αποτυπώνει την ικανοποίηση του Χρήστου Κόντη και του τεχνικού τιμ.
Ο 30χρονος μέσος είναι μια σημαντική μονάδα για το κέντρο του ΟΦΗ και η απουσία του στοίχισε και στο πλάνο του ικανού τεχνικού οπότε ήταν μια όμορφη στιγμή αυτή της εισόδου του στον αγωνιστικό χώρο.
Ο Καραχάλιος επέστρεψε μετά από σεζόν δύο μήνες και από το ματς με τον Παναιτωλικό στο ματς της 18ης αγωνιστικής τον περασμένο Ιανουάριο στο Παγκρήτιο στη νίκη του ΟΦΗ με 1-0.