2ος όμιλος ΕΡΜΗΣ ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥ ΜΙΚΤΕΣ

Το μήνυμα του Β. Κασσαπάκη για την ολοκλήρωση της σεζόν: «Μία χρονιά γεμάτη ποδόσφαιρο»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Το μήνυμα του Β. Κασσαπάκη για την ολοκλήρωση της σεζόν: «Μία χρονιά γεμάτη ποδόσφαιρο»
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Το δικό του μήνυμα για το τέλος της φετινής σεζόν ο Βασίλης Κασσαπάκης.

Ο προπονητής του Ερμή Ατσαλένιου και της Μικτής Κ14 της ΕΠΣΗ, με αφορμή την ολοκλήρωση της σχολής προπονητικής UEFA Α’, έκανε ανάρτηση, οπού αναφέρει πως η χρονιά που ολοκληρώθηκε τον γέμισε με σπουδαίες εμπειρίες, γνώσεις, καλές και κακές στιγμές και πάνω απ’ όλα πολύ ποδόσφαιρο!

Συγκεκριμένα έγραψε: «One more step closer to my goal!!! Άλλη μια ποδοσφαιρική χρονιά έφτασε στο τέλος της σήμερα με την ολοκλήρωση της σχολής UEFA A!

Mια χρονιά γεμάτη νέες εμπειρίες, καινούργιες γνώσεις, νέες φιλίες, μεγάλες συγκινήσεις και πικρίες! Μια χρονιά γεμάτη ΠΟΔΌΣΦΑΙΡΟ».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΕΡΜΗΣ ΑΤΣΑΛΕΝΙΟΥ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα