Την ικανοποίησή του για την παραμονή του στον Μοχό εξέφρασε ο Μάνος Κουγιος, μιλώντας στο GRANDSPORT μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με την ομάδα.
Ο ικανός μέσος στάθηκε στο εξαιρετικό κλίμα που συνάντησε από την πρώτη στιγμή, ευχαρίστησε τη διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη τους και έθεσε ως στόχο μία ακόμη επιτυχημένη χρονιά με τη φανέλα του Μοχού.
Η δήλωσή του στο GRANDSPORT: «Από την πρώτη μέρα στην ομάδα ένιωσα ότι βρίσκομαι σε ένα περιβάλλον που με πιστεύει και με βοηθάει να εξελίσσομαι. Ο προπονητής μου, Άρης Μαυρογιαννάκης, οι άνθρωποι της ομάδας, οι συμπαίκτες και το κλίμα που υπάρχει με έκαναν να θέλω να συνεχίσω.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη τους. Ανυπομονώ να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και τη νέα χρονιά, ώστε να πετύχουμε όλοι μαζί τους στόχους μας.»

