Πραγματοποιήθηκαν οι εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου στον ιστορικό Ποσειδώνα, με τον Παναγιώτη Τσιριμπή να αναλαμβάνει την προεδρία του συλλόγου.
Η εκλογική διαδικασία ολοκληρώθηκε και πλέον η ομάδα μπαίνει σε νέα διοικητική περίοδο, με στόχο την οργάνωση της επόμενης ημέρας και τη συνέχιση της προσπάθειας του σωματείου.
Τις επόμενες ημέρες το νέο Δ.Σ. θα συνεδριάσει, προκειμένου να συγκροτηθεί σε σώμα και να καθοριστούν οι αρμοδιότητες των μελών.
Νέος πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου αναλαμβάνει ο Παναγιώτης Τσιριμπής.
Τα μέλη που εκλέχθηκαν είναι οι: Τσαντηράκη Αικατερίνη, Δερμιτζάκης Μιχάλης, Τζούλιαν Μίλε, Φανιουδάκης Μιχάλης, Σελάμι Χατζίου και Σφακιανάκης Γεώργιος.
Αναπληρωματικά μέλη, οι: Δερμιτζάκης Νικόλαος, Χαλκιαδάκης Γεώργιος, Συντυχάκης Ζαχαρίας
Στην Εξελεγκτική Επιτροπή εκλέχθηκαν οι: Γιουκάκης Μιχάλης-Χωραΐτης Βασίλης

