Στο πλαίσιο της παρουσίασης της πρώτης επίσημης φανέλας των Snakes FC, ο προπονητής της ομάδας, Κώστας Παντζαρίδης, μίλησε για το νέο εγχείρημα, τη φιλοσοφία του συλλόγου και τους στόχους της πρώτης αγωνιστικής περιόδου.
O ικανός τεχνικός επισήμανε την χαρά του που είναι μέλος της ομάδας, μίλησε για το ροστερ και το επόμενο βήμα που είναι το αγωνιστικό κομμάτι και τόνισε πως εύχεται η ομάδα κάθε χρόνο να πηγαίνει και… ψηλότερα.
Η δήλωση του:

