Το δικό του μήνυμα για το νέο εγχείρημα των Snakes FC έστειλε ο Αντιδήμαρχος Ηρακλείου, Γιάννης Τσαπάκης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της πρώτης επίσημης φανέλας της ομάδας.
Ο Αντιδήμαρχος συνεχάρη τους ανθρώπους του συλλόγου για την πρωτοβουλία τους και τόνισε πως κάθε νέα προσπάθεια που προάγει τον αθλητισμό αξίζει τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας και του Δήμου.
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στη σημασία της ανάπτυξης του αθλητισμού στην πόλη, υπογραμμίζοντας πως στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι να υπάρχουν ενεργά και υγιή αθλητικά σωματεία που δίνουν διέξοδο στη νεολαία ενώ, επίσημανε πως θα δημιουργηθεί γήπεδο δίπλα στο Παγκρήτιο για τα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα
Aναλυτικά:

