Την ικανοποίησή του για την επιστροφή του στον Γιούχτα εξέφρασε ο Μανός Βουϊδάσκης, στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας του με την ομάδα των Αρχανών.
Ο 23χρονος μέσος χαρακτήρισε τον Γιούχτα γνώριμο περιβάλλον, ευχαρίστησε τη διοίκηση και τον Ανέστη Αναστασιάδη για την εμπιστοσύνη που του έδειξαν και τόνισε πως στόχος του είναι να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων του συλλόγου.
Η δήλωσή του:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην ομάδα. Πρόκειται για ένα γνώριμο περιβάλλον για εμένα και αυτό κάνει την επιστροφή μου ακόμα πιο ευχάριστη.
Ευχαριστώ τη διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη τους. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η χρονιά, ώστε μέσα από σκληρή δουλειά να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει.»

