Έπειτα από την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Ερμή Ατσαλένιου και την ανάληψη νέων καθηκόντων στον Γιούχτα, ο Νίκος Μυλωνίδης θέλησε να αποχαιρετήσει την ομάδα με ένα συγκινητικό μήνυμα.
Ο νεαρός τεχνικός στάθηκε στις εμπειρίες που αποκόμισαν οι ποδοσφαιριστές κατά τη διάρκεια της χρονιάς, τονίζοντας πως το μεγαλύτερο κέρδος δεν ήταν τα αποτελέσματα, αλλά οι παραστάσεις και τα μαθήματα που θα τους συνοδεύουν στο μέλλον.
Η δήλωση του Νίκου Μυλωνίδη: «Με το πέρας της φετινής αγωνιστικής χρονιάς θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα του ΠΟΑ που μου έδωσε τη δυνατότητα να είμαι προπονητής της ομάδας του Ερμή Ατσαλένιου.
Κάναμε μία ποδοσφαιρική χρονιά όπου οι παίκτες μας κέρδισαν πολλά περισσότερα από το τελικό αποτέλεσμα των αγώνων. Κέρδισαν εμπειρίες μοναδικές που θα τις κουβαλούν στην υπόλοιπη ζωή τους. Το μέλλον τους ανήκει. Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις υπέροχες στιγμές που ζήσαμε μαζί. Εις το επανιδείν».

