Συγκίνηση προκάλεσε το «αντίο» του Βασίλη Μπάμπη στον Μανώλη Χαχλιούτη, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 77 ετών, αφήνοντας πίσω του ένα σημαντικό αποτύπωμα προσφοράς στον ΟΦΗ.
Ο πρώην ποδοσφαιριστής της ομάδας και νυν παίκτης της ΑΕ Κατσαμπά, θέλησε να αποχαιρετήσει δημόσια τον εκλιπόντα μέσα από ανάρτησή του στα social media, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη και τον σεβασμό του.
Στο μήνυμά του ανέφερε: «Καλό ταξίδι, κύριε Μανώλη. Σ’ ευχαριστούμε για όλα όσα μας πρόσφερες. Η μνήμη σας θα μείνει ζωντανή στις καρδιές μας, από τους πιο ρομαντικούς οπαδούς και λάτρης της ομάδας…».
Ο Μανώλης Χαχλιούτης υπήρξε μια μορφή με ξεχωριστή παρουσία στον σύλλογο, με την απώλειά του να αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στην οικογένεια του ΟΦΗ.

