Σε βαρύ πένθος βρίσκεται η Α.Ε. Φαιστός, εκφράζοντας τα θερμά της συλλυπητήρια για την απώλεια της 12χρονης Αγλαΐας Χαραλαμπάκη.
Το σωματείο στάθηκε στο πλευρό του προέδρου Δημήτρη Παπαδάκη και της συζύγου του Αγγελικής Παππουτσάκη, που βιώνουν μια ανείπωτη οικογενειακή τραγωδία καθώς το άτυχο κορίτσι ήταν ανιψιά της οικογένειας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η Α.Ε. Φαιστός εκφράζει τα θερμά και ειλικρινή συλλυπητήριά της στην οικογένεια του προέδρου μας Δημήτρη Παπαδάκη και της συζύγου του Αγγελικής Παππουτσάκη για τον αιφνίδιο και τόσο άδικο χαμό της 12χρονης ανιψιάς τους Αγλαΐας Χαραλαμπάκη.
Ευχόμαστε δύναμη και κουράγιο στην οικογένεια και στους οικείους.
Καλό παράδεισο»

