Σε καλό δρόμο φαίνεται να βρίσκεται η υπόθεση της παραμονής του Γιάννη Κουλούρα στον πάγκο της ΑΕ Νεάπολης, με το κλίμα ανάμεσα στις δύο πλευρές να είναι θετικό μετά την επιτυχημένη σεζόν που ολοκληρώθηκε με την κατάκτηση του πρωταθλήματος Λασιθίου.
Μέσα στο Σαββατοκύριακο αναμένονται οι καθοριστικές συναντήσεις, από τις οποίες θα ξεκαθαρίσει αν η συνεργασία θα συνεχιστεί και τη νέα αγωνιστική περίοδο, με τη διάθεση να είναι εκατέρωθεν θετική.
Ωστόσο, σε πρώτο πλάνο για τη Νεάπολη βρίσκεται η επόμενη μέρα σε διοικητικό επίπεδο, καθώς προτεραιότητα αποτελεί η διεξαγωγή εκλογών μέσα στο επόμενο δεκαήμερο. Από τη διαδικασία αυτή θα προκύψει η νέα διοίκηση, η οποία θα αναλάβει να «τρέξει» τον σχεδιασμό για τη συμμετοχή της ομάδας στη Γ’ Εθνική.
Πρόκειται για μια κομβική περίοδο για τον σύλλογο, καθώς οι διοικητικές εξελίξεις θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό και τις επόμενες κινήσεις στο αγωνιστικό κομμάτι, με στόχο να μπουν στέρεες βάσεις ενόψει της νέας, απαιτητικής σεζόν.