Για την επίτευξη της ανόδου της Γαρίπας αλλά και τους επόμενους στόχους του σωματείου μίλησε ο πρόεδρος της ομάδας, Χρήστος Βασιλάκης, στέλνοντας παράλληλα και μήνυμα ενόψει της νέας σεζόν.
Ο ισχυρός άνδρας της Γαρίπας στάθηκε στην επιτυχία της ανόδου, ενώ τόνισε πως ο μεγάλος στόχος είναι η ομάδα να αγωνίζεται στη φυσική της έδρα την επόμενη χρονιά.
Η δήλωση του: «Ο πρώτος στόχος της ανόδου επιτευχθεί και συγχαρητήρια στα παιδιά για αυτό. Ο δεύτερος δεν εξαρτάται από εμάς και είναι η διεκδίκηση του πρωταθλήματος. Ο μεγαλύτερος όμως είναι η ομάδα να αγωνίζεται του χρόνου στο γήπεδο της στη Α2 ΕΠΣΗ και θέλω να το ακούσουν αυτοί που πρέπει. Συγχαρητήρια στους παίκτες μας».