ΓΑΡΙΠΑ

Χρ. Βασιλάκης: «Ο μεγαλύτερος στόχος είναι η ομάδα να αγωνιστεί στην έδρα της – Να το ακούσουν οι αρμόδιοι»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Χρ. Βασιλάκης: «Ο μεγαλύτερος στόχος είναι η ομάδα να αγωνιστεί στην έδρα της – Να το ακούσουν οι αρμόδιοι»
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Για την επίτευξη της ανόδου της Γαρίπας αλλά και τους επόμενους στόχους του σωματείου μίλησε ο πρόεδρος της ομάδας, Χρήστος Βασιλάκης, στέλνοντας παράλληλα και μήνυμα ενόψει της νέας σεζόν.

Ο ισχυρός άνδρας της Γαρίπας στάθηκε στην επιτυχία της ανόδου, ενώ τόνισε πως ο μεγάλος στόχος είναι η ομάδα να αγωνίζεται στη φυσική της έδρα την επόμενη χρονιά.

Η δήλωση του: «Ο πρώτος στόχος της ανόδου επιτευχθεί και συγχαρητήρια στα παιδιά για αυτό. Ο δεύτερος δεν εξαρτάται από εμάς και είναι η διεκδίκηση του πρωταθλήματος. Ο μεγαλύτερος όμως είναι η ομάδα να αγωνίζεται του χρόνου στο γήπεδο της στη Α2 ΕΠΣΗ και θέλω να το ακούσουν αυτοί που πρέπει. Συγχαρητήρια στους παίκτες μας».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΓΑΡΙΠΑ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα