ΟΦΑ

Δ. Κόκκινος: «Οι παίκτες μου έβγαλαν ψυχή – Αξίζαμε κάτι καλύτερο»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Δ. Κόκκινος: «Οι παίκτες μου έβγαλαν ψυχή – Αξίζαμε κάτι καλύτερο»

Ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών του έμεινε ο Δημήτρης Κόκκινος μετά το 1-1 με τον Ανθεστίωνα.

Ο τεχνικός του ΟΦΑ, τόνισε ότι οι ποδοσφαιριστές του έβγαλαν ψυχή στο παιχνίδι τους, ενώ ανέφερε ότι θα μπορούσε η ομάδα του να είχε πάρει και τη νίκη με τις ευκαιρίες που είχε.

Παράλληλα αναφέρθηκε στις δυσκολίες που έχει η ομάδα τις τελευταίες εβδομάδες, ενώ ήδη άπαντες σκέφτονται το ματς με την ΑΕΚ.

Συγκεκριμένα ανέφερε: “Ήταν ένα αρκετά καλό παιχνίδι. Οι ποδοσφαιριστές μου έβγαλαν πάθος και ψυχή σε ένα δύσκολο παιχνίδι. Θα μπορούσαμε μάλιστα να είχαμε πάρει κάτι παραπάνω από την αναμέτρηση, αφού δημιουργήσαμε ευκαιρίες. Αντιμετωπίζουμε πολλές δυσκολίες τις τελευταίες εβδομάδες, όμως από αυτές γινόμαστε καλύτεροι. Πλέον πρέπει να αφήσουμε πίσω το παιχνίδι αυτό και να στρέψουμε την προσοχή μας στο ματς με την ΑΕΚ”.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Περισσότερα νέα για ΟΦΑ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα