Με θερμά λόγια για την ΕΠΣ Ηρακλείου και τη φετινή διοργάνωση του Final Four τοποθετήθηκε ο Γιώργος Μπετεινάκης μετά τη βράβευσή του στο επίσημο δείπνο του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.
Ο ίδιος ευχαρίστησε την Ένωση τόσο για την τιμητική διάκριση προς ανθρώπους που έχουν προσφέρει στο κρητικό ποδόσφαιρο όσο και για τη συνολική αλλαγή που έχει γίνει στον θεσμό του Κυπέλλου τα τελευταία χρόνια.
Στη δήλωσή του ανέφερε:
«Θέλω να ευχαριστήσω την ΕΠΣΗ για δύο λόγους. Ο ένας είναι γιατί επιβραβεύει ανθρώπους που έχουν προσφέρει στο κρητικό ποδόσφαιρο.
Ο δεύτερος λόγος είναι ότι έχει αλλάξει τον θεσμό του Κυπέλλου, με αποτέλεσμα για πρώτη φορά να συμμετέχει σε έναν τόσο μεγάλο τελικό μία ομάδα της ευρύτερης περιοχής, όπως είναι ο Ρούβας».

