Με μία τελευταία συνάντηση σε πιο χαλαρό κλίμα θα ολοκληρωθεί η φετινή χρονιά για τον ΠΑΟ Κρουσώνα, καθώς αύριο οι άνθρωποι της ομάδας θα βρεθούν όλοι μαζί σε μπάρμπεκιου, λέγοντας ουσιαστικά καλό καλοκαίρι.
Αυτή θα είναι η τελευταία συγκέντρωση για τη φετινή σεζόν, πριν πέσει οριστικά η αυλαία και ξεκινήσει η επόμενη φάση για το σωματείο, που αφορά τον σχεδιασμό της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να πραγματοποιηθεί και η γενική συνέλευση της ομάδας, μέσα από την οποία θα γίνει ο απολογισμός της χρονιάς που ολοκληρώθηκε, αλλά και η πρώτη ουσιαστική συζήτηση για τον σχεδιασμό της επόμενης σεζόν.

