Με αρκετές δυσκολίες συνεχίζεται η καθημερινότητα στον Άγιο Ιωάννη, που θέλει να αποχαιρετήσει με νίκη την έδρα του για τη φετινή σεζόν.
Η ομάδα των Φασουλάκη – Καλογιαννάκη θα υποδεχθεί το Σάββατο (09/05) τη Φαιστό, θέλοντας να βγάλει αντίδραση μετά τα αρνητικά αποτελέσματα του τελευταίου διαστήματος και να αποχαιρετήσει την έδρα της με αξιοπρέπεια και ένα θετικό αποτέλεσμα.
Παρά τα αγωνιστικά ζητήματα και τις δυσκολίες που υπάρχουν, στον Άγιο Ιωάννη υπάρχει διάθεση η ομάδα να παρουσιάσει ένα ανταγωνιστικό πρόσωπο και να παλέψει για τη νίκη μετά από αρκετό καιρό.
Η εικόνα των τελευταίων εβδομάδων μπορεί να έχει αφήσει πικρία, όμως αυτό δεν αναιρεί τη συνολική προσπάθεια που έγινε μέσα στη σεζόν από όλους στο σωματείο, σε μία απαιτητική χρονιά με αρκετές προκλήσεις και δύσκολες καταστάσεις.
Στον Άγιο Ιωάννη θέλουν να κλείσουν τη χρονιά με όσο το δυνατόν καλύτερη εικόνα, δείχνοντας χαρακτήρα μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος.