Με ένα οικογενειακό «διπλό» απέναντι στον Γιούχτα Β’ έπεσε σήμερα η αυλαία της φετινής αγωνιστικής σεζόν, σε ένα ευχάριστο και χαλαρό κλίμα.
Το παιχνίδι είχε περισσότερο χαρακτήρα γιορτής, με πολλά πειράγματα και όμορφες στιγμές εντός αγωνιστικού χώρου.
Η συνέχεια δόθηκε σε ταβέρνα στην πλατεία των Αρχανών, όπου παίκτες, προπονητικό επιτελείο και παράγοντες συγκεντρώθηκαν για ένα τελευταίο κοινό γεύμα. Μέσα σε ζεστή και οικογενειακή ατμόσφαιρα, όλοι είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν, και να θυμηθούν στιγμές της σεζόν.
Οι ευχές για ένα ξεκούραστο, όμορφο και γεμάτο υγεία καλοκαίρι κυριάρχησαν, με την υπόσχεση για δυναμική επιστροφή τη νέα αγωνιστική περίοδο.