Κοινή πρωτοβουλία ανέλαβαν έξι σωματεία της Γ’ Εθνικής, τα οποία τερμάτισαν ακριβώς κάτω από τη ζώνη υποβιβασμού στους αντίστοιχους ομίλους τους, ζητώντας να μην επικυρωθεί η πτώση τους στα τοπικά πρωταθλήματα.
Συγκεκριμένα, το αίτημα έχουν συνυπογράψει ο Θερμαϊκός Θέρμης, η Κοζάνη, η ΑΕ Νέας Σελεύκειας, η Θύελλα Πατρών, ο Κένταυρος Βριλησσίων και ο ΑΟ Χαϊδαρίου, με τις ομάδες να επιχειρούν να ανατρέψουν τη διαδικασία που οδηγεί στον υποβιβασμό τους.
Τα σωματεία απέστειλαν κοινό υπόμνημα προς τον πρόεδρο της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΕΠΟ, Μάκη Γκαγκάτση, καθώς και προς τα μέλη της διοίκησης, επικαλούμενα διαφορετικές παραμέτρους που, σύμφωνα με τη θέση τους, χρήζουν επανεξέτασης.
Τη νομική εκπροσώπηση της κίνησης έχει αναλάβει ο Χάρης Γρηγορίου, ο οποίος συντονίζει τις ενέργειες των ομάδων, με την υπόθεση να παραμένει ανοιχτή ενόψει των τελικών αποφάσεων της Ομοσπονδίας.
Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί νέα δεδομένα στη Γ’ Εθνική, με το ενδιαφέρον να στρέφεται πλέον στις αποφάσεις της ΕΠΟ που θα καθορίσουν την επόμενη ημέρα για τα εμπλεκόμενα σωματεία.

