Τη δική του τοποθέτηση για την ιστορική επιτυχία του ΟΦΗ έκανε ο Εργοτέλης, συγχαίροντας τον συμπολίτη για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας.
Οι «κιτρινόμαυροι» στάθηκαν στη σημασία της επιτυχίας, τονίζοντας πως πρόκειται για μια στιγμή που τιμά συνολικά το κρητικό ποδόσφαιρο, ανεβάζοντας παράλληλα τον πήχη για όλους τις ομάδες του νησιού.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Η Διοίκηση του ΓΣ Εργοτέλη συγχαίρει θερμά την ομάδα του ΟΦΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, μετά τη νίκη του απέναντι στον ΠΑΟΚ.
Η επιτυχία αυτή αποτελεί μια ξεχωριστή στιγμή στην ιστορία του συλλόγου και επιβεβαιώνει τη δυναμική του σε πανελλήνιο επίπεδο, ενώ παράλληλα ανεβάζει τον πήχη για όλους όσοι υπηρετούν το κρητικό ποδόσφαιρο και μας γεμίζει ευθύνη για τη συνέχεια.
Ευχόμαστε στον συμπολίτη ΟΦΗ καλή συνέχεια και ανάλογες επιτυχίες στο μέλλον».