Με ανακοίνωσή του, ο ΠΟΑ συνεχάρη τον ΟΦΗ για την ιστορική κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, εκφράζοντας την υπερηφάνεια του για τη μεγάλη επιτυχία της ομάδας του Ηρακλείου.
Η ομάδα του Ατσαλένιου στάθηκε στο γεγονός ότι το τρόπαιο επέστρεψε στην Κρήτη, τονίζοντας τη σημασία της επιτυχίας για ολόκληρο το νησί.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Το Κύπελλο στο Ηράκλειο, το Κύπελλο στην Κρήτη!
Θερμά συγχαρητήρια από όλη την οικογένεια του Π.Ο.Α στον ΟΦΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας!
Το τρόπαιο έρχεται στον τόπο μας και είμαστε όλοι υπερήφανοι!»