Με ένα όμορφο βίντεο, ο ΟΦΗ ανεβάζει ακόμη περισσότερο τον ήδη έντονο παλμό ενόψει του μεγάλου τελικού στον Βόλο.
Η ομάδα της Κρήτης στέλνει το δικό της μήνυμα μέσα από τα social media, αποτυπώνοντας το κλίμα που επικρατεί στην πόλη και τη μαζική μετακίνηση των φιλάθλων προς τον μεγάλο στόχο.
Στο βίντεο, οι «ασπρόμαυροι» αναφέρουν:
«Η πόλη ερημώνει…
Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε…
Ραντεβού στον Βόλο!»
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.