Τέλος μπήκε στις προπονήσεις για το Άλογο Μαλεβιζίου, με την ομάδα να αποχαιρετά τη φετινή σεζόν μετά το παιχνίδι με τη Δόξα Ηρακλείου και να λέει καλό καλοκαίρι, έχοντας πετύχει τον μεγάλο της στόχο.
Το Άλογο Μαλεβιζίου ολοκλήρωσε ιδανικά τη χρονιά, εξασφαλίζοντας την άνοδο στην Α2 ΕΠΣΗ μέσα από την κατάκτηση της 2ης θέσης στη Β1 ΕΠΣΗ. Η προσπάθεια όλης της σεζόν δικαιώθηκε, με την ομάδα να κλείνει τη χρονιά με χαμόγελα και ικανοποίηση.
Πλέον, οι άνθρωποι του σωματείου και οι ποδοσφαιριστές θα πάρουν τις απαραίτητες ανάσες, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για το επόμενο διάστημα, όταν και θα ξεκινήσει ο σχεδιασμός για τη νέα αγωνιστική περίοδο και την παρουσία της ομάδας στην Α2 ΕΠΣΗ.