ΑΛΟΓΟ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ

Άλογο Μαλεβιζίου: Καλό καλοκαίρι μετά την επίτευξη του στόχου

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Άλογο Μαλεβιζίου: Καλό καλοκαίρι μετά την επίτευξη του στόχου
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Τέλος μπήκε στις προπονήσεις για το Άλογο Μαλεβιζίου, με την ομάδα να αποχαιρετά τη φετινή σεζόν μετά το παιχνίδι με τη Δόξα Ηρακλείου και να λέει καλό καλοκαίρι, έχοντας πετύχει τον μεγάλο της στόχο.

Το Άλογο Μαλεβιζίου ολοκλήρωσε ιδανικά τη χρονιά, εξασφαλίζοντας την άνοδο στην Α2 ΕΠΣΗ μέσα από την κατάκτηση της 2ης θέσης στη Β1 ΕΠΣΗ. Η προσπάθεια όλης της σεζόν δικαιώθηκε, με την ομάδα να κλείνει τη χρονιά με χαμόγελα και ικανοποίηση.

Πλέον, οι άνθρωποι του σωματείου και οι ποδοσφαιριστές θα πάρουν τις απαραίτητες ανάσες, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για το επόμενο διάστημα, όταν και θα ξεκινήσει ο σχεδιασμός για τη νέα αγωνιστική περίοδο και την παρουσία της ομάδας στην Α2 ΕΠΣΗ.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΑΛΟΓΟ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα