Ανάσες παίρνουν σήμερα οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, μετά τη μεγάλη νίκη με 2-0 επί του Λεβαδειακού, σε ένα αποτέλεσμα που τους φέρνει δυναμικά στο παιχνίδι της 5ης θέσης.
Ωστόσο, στις τάξεις της ομάδας το μυαλό δεν βρίσκεται πλέον στο πρωτάθλημα, αλλά στον μεγάλο τελικό της 25ης Απριλίου απέναντι στον ΠΑΟΚ στον Βόλο.
Οι «ασπρόμαυροι» κέρδισαν με το… σπαθί τους το δικαίωμα να διεκδικήσουν ένα τρόπαιο, δείχνοντας χαρακτήρα και αποτελεσματικότητα, με την ψυχολογία να βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Η σημερινή ημέρα δίνει την ευκαιρία για αποφόρτιση και ανασύνταξη δυνάμεων, πριν ξεκινήσει η τελική ευθεία της προετοιμασίας.
Από τη Δευτέρα, το πρόγραμμα μπαίνει σε ρυθμούς τελικού, με καθημερινές προπονήσεις στις 11:00 το πρωί, όπου το τεχνικό επιτελείο θα δουλέψει πάνω στις τελευταίες λεπτομέρειες. Η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει για τον Βόλο το πρωί της Παρασκευής, με μοναδικό στόχο να παρουσιαστεί απόλυτα έτοιμη…