Ανανεωμένη και με καλή ψυχολογία επιστρέφει στη δράση η Παλιανή, μετά τη διακοπή, έχοντας πάρει σημαντικές «ανάσες» ενόψει της συνέχειας.
Η ομάδα του Φραγκίσκου Ποτηράκη προέρχεται από τη νίκη με 1-3 επί του ΠΟΗ εκτός έδρας, ένα αποτέλεσμα που έδωσε ώθηση και αυτοπεποίθηση μετά από ένα δύσκολο διάστημα.
Πλέον, μπροστά της έχει μια απαιτητική αποστολή απέναντι στον ΠΟΑ Β’ (18/4, 17:00), σε ένα παιχνίδι με ιδιαίτερες απαιτήσεις, καθώς οι γηπεδούχοι «καίγονται» για βαθμούς στη μάχη τους.
Από την πλευρά της, η Παλιανή θέλει να δώσει συνέχεια στα θετικά αποτελέσματα και να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την εικόνα της, η οποία στα τελευταία παιχνίδια δεν ήταν η καλύτερη δυνατή, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το ξεκίνημα της σεζόν.
Το ευχάριστο για τον Φραγκίσκο Ποτηράκη είναι πως τα προβλήματα μειώνονται, δίνοντάς του περισσότερες επιλογές για το παιχνίδι του Σαββάτου.