Με ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι ολοκληρώθηκε η σημερινή (10/4) προπόνηση του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, η οποία ήταν και η τελευταία πριν τη διακοπή για το Πάσχα.
Στο πρόγραμμα συμμετείχε σε μέρος ο Χουάν Νέιρα ενώ, ο Ισέκα ακολούθησε θεραπεία.
Οι ποδοσφαιριστές θα επιστρέψουν στις προπονήσεις την Τρίτη (14/4), με την επόμενη προπόνηση να είναι προγραμματισμένη για τις 19:00.