Στις προπονήσεις επέστρεψαν το πρωί της Μεγάλης Τρίτης (7/4) οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, μετά την αναμέτρηση με τον Βόλο, στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο.
Όσοι αγωνίστηκαν στο παιχνίδι της Κυριακής ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ οι υπόλοιποι δούλεψαν σε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικά παιχνίδια.
Στο ιατρικό δελτίο, ο Aaron Iseka ακολούθησε θεραπεία λόγω ενοχλήσεων στον δικέφαλο, ο Borja Gonzalez συμμετείχε σε μέρος της προπόνησης, ενώ ο Juan Neira συνέχισε με ατομικό πρόγραμμα.
Η προετοιμασία της ομάδας συνεχίζεται με την επόμενη προπόνηση να έχει προγραμματιστεί για τη Μεγάλη Τετάρτη (8/4) στις 11:00.

