ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ

Ν. Φανουράκης: «Δύσκολο παιχνίδι – Θα παλέψουμε για το καλύτερο δυνατό»

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Ν. Φανουράκης: «Δύσκολο παιχνίδι – Θα παλέψουμε για το καλύτερο δυνατό»
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Στο παιχνίδι της Αγίας Βαρβάρας απέναντι στην ΑΕ Κατσαμπά, αναφέρθηκε ο προπονητής της ομάδας, Νίκος Φανουράκης.

Ο έμπειρος τεχνικός έδωσε συγχαρητήρια στις ομάδες που πέτυχαν τους στόχους τους, ενώ στάθηκε και στη δυσκολία της αναμέτρησης που ακολουθεί για τη δική του ομάδα.

Αναλυτικά ανέφερε: «Πρώτα απ’ όλα θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες που κέρδισαν την άνοδο και τα πρωταθλήματα στα τοπικά. Συγχαρητήρια σε όλους. Όσο για εμάς, είναι ένα δύσκολο παιχνίδι και θα προσπαθήσουμε για άλλη μία φορά, παρά τις δυσκολίες, για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερα νέα για ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ στο GRANDSPORT, μαζί με πρόγραμμα και αποτελέσματα, βαθμολογία και στατιστικά παικτών της ομάδας.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα