Στο παιχνίδι της Αγίας Βαρβάρας απέναντι στην ΑΕ Κατσαμπά, αναφέρθηκε ο προπονητής της ομάδας, Νίκος Φανουράκης.
Ο έμπειρος τεχνικός έδωσε συγχαρητήρια στις ομάδες που πέτυχαν τους στόχους τους, ενώ στάθηκε και στη δυσκολία της αναμέτρησης που ακολουθεί για τη δική του ομάδα.
Αναλυτικά ανέφερε: «Πρώτα απ’ όλα θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες που κέρδισαν την άνοδο και τα πρωταθλήματα στα τοπικά. Συγχαρητήρια σε όλους. Όσο για εμάς, είναι ένα δύσκολο παιχνίδι και θα προσπαθήσουμε για άλλη μία φορά, παρά τις δυσκολίες, για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».