Η δήλωση από τον προπονητή του ΠΟΑ, Αντώνη Ανδρουλάκη μετά την εκτός έδρας νίκη με τον Αίαντα Σαλαμίνας.
Ο τεχνικός της ομάδας του Ατσαλένιου συνεχάρη τους παίκτες του για τη νίκη και την εικόνα τους, σε ένα παιχνίδι που εν πολλοίς εξασφάλισε την παραμονή του ΠΟΑ στη Γ’ Εθνική.
Αναλυτικά είπε:
«Σε ένα παιχνίδι που η αντίπαλη ομάδα έπαιζε το τελευταίο της χαρτί όσο αφορά την παραμονή στην κατηγορία, καταφέραμε να φύγουμε με την νίκη, μια νίκη πολύ σημαντική.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους παίκτες που σε ένα ακόμα απαιτητικό παιχνίδι έδειξαν χαρακτήρα, την ποιότητα μας σαν ομάδα και πετύχαμε μια σημαντική νίκη.
Στόχος να ξεκουραστούμε και να κοιτάξουμε το επόμενο παιχνίδι που είναι κι αυτό το ίδιο σημαντικό».