Μια πρώτη μεγάλη και ιδιαίτερα δύσκολη μάχη έδωσε ο μικρός Μάριος-Νεκτάριος Μπαλάκης, καθώς ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρώτο πολύωρο χειρουργείο του, γεμίζοντας με χαμόγελα και αισιοδοξία την οικογένειά του.
Η τεράστια κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας και του ποδοσφαιρικού κόσμου έφερε αποτέλεσμα, αφού συγκεντρώθηκε το απαιτούμενο ποσό για την επέμβαση αποκατάστασης της ακοής. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν συγκινητική, με πλήθος ανθρώπων να στηρίζουν έμπρακτα την προσπάθεια για τον μικρό γιο του παλαίμαχου τερματοφύλακα, Παναγιώτη Μπαλάκη.
Στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών στο Μαρούσι, ο μικρός υποβλήθηκε σήμερα σε χειρουργική επέμβαση, κατά την οποία του τοποθετήθηκε κοχλιακό εμφύτευμα στο ένα αυτί. Όλα κύλησαν ομαλά, ενώ οι πρώτες ρυθμίσεις έδειξαν πως ανταποκρίνεται πλήρως, κάτι που γεμίζει αισιοδοξία για τη συνέχεια. Η δεύτερη επέμβαση έχει προγραμματιστεί για τις 17 Απριλίου, όταν θα γίνει η αντίστοιχη διαδικασία και στο άλλο αυτί.
Η οικογένεια του μικρού Μάριου-Νεκτάριου εκφράζει την ευγνωμοσύνη της προς όλους όσοι στάθηκαν στο πλευρό τους σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, τονίζοντας πως ήδη έχει δοθεί ένας μεγάλος αγώνας.
Η δύναμη της αλληλεγγύης απέδειξε για ακόμη μία φορά πως, όταν υπάρχει ενότητα, μπορούν να επιτευχθούν τα πάντα.
*Η φωτογραφία δημοσιεύτηκε μετά απο αίτημα της οικογένειας Μπαλάκη.