Για την ισοπαλία του Αγίου Ιωάννη απέναντι στον ΠΟΑ Β’ μίλησε ένας εκ των προπονητών της ομάδας, Γιώργος Φασουλάκης, εκφράζοντας την απογοήτευσή του για το τελικό αποτέλεσμα.
Ο έμπειρος τεχνικός στάθηκε στις ευκαιρίες που δημιούργησε η ομάδα του, τονίζοντας πως με βάση την εικόνα του αγώνα θα μπορούσε να έχει πάρει τη νίκη.
Αναλυτικά η δήλωσή του:
«Ήταν ένα παιχνίδι στο οποίο θα μπορούσαμε άνετα να έχουμε πάρει το προβάδισμα και τελικά η ισοπαλία μοιάζει σαν ήττα για εμάς, με βάση τις ευκαιρίες που δημιουργήσαμε.
Έγινε ένα καλό παιχνίδι, με ένταση και τρεξίματα, όμως το αποτέλεσμα μας αδικεί, αν δει κανείς την εικόνα του αγώνα και τις φάσεις που δεν καταφέραμε να αξιοποιήσουμε».