ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Τη Δευτέρα (22/8) η «πρώτη» της Ανάληψης

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Τη Δευτέρα (22/8) η «πρώτη» της Ανάληψης
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Η Ανάληψη μεταβαίνει στη νέα εποχή και τη Δευτέρα (22/8) θα ξεκινήσει η προετοιμασία.

Με προπονητή τον Γιάννη Κουλούρα, ξεκινάει η προετοιμασίας της Ανάληψης για τη νέα σεζόν, με την ομάδα να αγωνίζεται στην Β’ ΕΠΣΗ.

Στόχος της ομάδας είναι η καθιέρωση στα τοπικά τεκτενόμενα του τοπικού ποδοσφαιριστού, έχοντας πρωταγωνιστικούς στόχους στην επιστροφή της στη δράση. Η πρώτη προπόνηση θα γίνει στο γήπεδο της Χερσονήσου, ενώ τις επόμενες ημέρες θα γίνουν γνωστά και τα φιλικά της προετοιμασίας.

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου

Περισσότερες ειδήσεις για ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ στο GRANDSPORT, μέσα από το newsroom και τη συνεχή ροή ενημέρωσης.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα