Ικανοποίηση επικρατεί στον Αετό Ανωγείων από την πορεία του σχεδιασμού μέχρι στιγμής, καθώς η διοίκηση κατάφερε να διατηρήσει τον βασικό κορμό της ομάδας, ικανοποιώντας μία από τις βασικές επιθυμίες του Κώστα Γιαννακίδη ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Με το μεγαλύτερο μέρος του περσινού ρόστερ να παραμένει στα Ανώγεια, οι άνθρωποι του συλλόγου στρέφουν πλέον την προσοχή τους στην περαιτέρω ενίσχυση της ομάδας, αναζητώντας ποδοσφαιριστές που θα προσθέσουν ποιότητα και λύσεις σε συγκεκριμένες θέσεις.
Η αρχή στις μεταγραφές έχει ήδη γίνει με την επιστροφή του Ξυλούρη, αλλά και την απόκτηση του νεαρού τερματοφύλακα Στέλιου Πλουμή, κινήσεις που εντάσσονται στον συνολικό σχεδιασμό της ομάδας.
Παράλληλα, στον Αετό συνεχίζουν να εξετάζουν και άλλες περιπτώσεις ποδοσφαιριστών, με τις επαφές να βρίσκονται σε εξέλιξη, ώστε το ρόστερ να ολοκληρωθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο πριν από την έναρξη της προετοιμασίας.

