Μετά από πέντε χρόνια παρουσίας στη Δαμάστα, ο Δημήτρης Ρουμπάκης αποχαιρέτησε την ομάδα με ένα ιδιαίτερα συγκινητικό μήνυμα.
Ο έμπειρος επιθετικός αναφέρθηκε στις όμορφες στιγμές που έζησε, στους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκε, αλλά και στο δέσιμο που απέκτησε με το χωριό και την ομάδα, τονίζοντας πως η Δαμάστα θα αποτελεί πάντα «σπίτι» του.
Στο μήνυμά του ανέφερε:
«5 χρόνια γεμάτα στιγμές, τι να πρωτοθυμηθώ από αυτό το ταξίδι. Έχω μόνο όμορφες αναμνήσεις από αυτή την ομαδάρα που είχα την τιμή να φορέσω τη φανέλα της και να την υπηρετήσω όσο καλύτερα μπορούσα.
Ευχαριστώ τις διοικήσεις, τους προπονητές, αλλά κυρίως τους ποδοσφαιριστές που έγιναν κομμάτι της καθημερινότητάς μου και κάποιοι από αυτούς έγιναν οικογένεια!
Θα νιώθω τη Δαμάστα πάντα σπίτι μου, καθώς όλο το χωριό με αγκάλιασε από την πρώτη μέρα.
Και για το σπίτι σου, πάντα βρίσκεις τον δρόμο της επιστροφής!
Εις το επανιδείν. Ρουμπάκης».

