Ο Θέρισσος συνεχάρη τον ΟΦΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, μέσα από σχετική ανακοίνωση.
Το σωματείο στάθηκε στη σημασία της επιτυχίας για το κρητικό ποδόσφαιρο, τονίζοντας πως πρόκειται για μια εξέλιξη που ανεβάζει το επίπεδο και δημιουργεί προοπτικές για την επόμενη ημέρα, με την ευρωπαϊκή παρουσία να δίνει τη δυνατότητα στους φιλάθλους να δουν μεγάλες ομάδες στο νησί.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Να συγχαρούμε την ομάδα της πόλης μας, τη μεγαλύτερη της Κρήτης και μία από τις μεγαλύτερες της Ελλάδας για την κατάκτηση του Κυπέλλου!
Γεγονός που ανεβάζει επίπεδο το κρητικό ποδόσφαιρο και δίνει τη δυνατότητα στους φιλάθλους του νησιού μας να παρακολουθήσουν από κοντά μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες για τον θεσμό του Europa League ή του Conference League της επόμενης περιόδου!
Ένα μεγάλο μπράβο στον ιδιοκτήτη της ομάδας, Μιχάλη Μπούση, που είναι μια δικαίωση για αυτόν να βλέπει τις οικονομικές θυσίες του να ανταμείβονται!»