Τη χαρά του για τη μεγάλη επιτυχία του ΟΦΗ εξέφρασε ο Γιώργος Σαμαράς, μέσα από ανάρτησή του στα social media, αμέσως μετά το τέλος του τελικού.
Ο Γιώργος Σαμαράς δημοσίευσε μια φωτογραφία από τη στιγμή της απονομής, με τον ΟΦΗ να σηκώνει την κούπα, συνοδεύοντάς τη με μια μαύρη καρδιά, δείχνοντας την αγάπη και τη στήριξή του προς τον σύλλογο.


