Σε γιορτινό κλίμα ολοκληρώνει τις φετινές του υποχρεώσεις μπροστά στο κοινό του ο ΑΟ Τυμπακίου, απευθύνοντας κάλεσμα στον κόσμο για το παιχνίδι με την Αγία Βαρβάρα.
Η ομάδα έχει ήδη πετύχει τον μεγάλο της στόχο, επιστρέφοντας στις εθνικές κατηγορίες, και θέλει να κλείσει τη σεζόν με τον κόσμο στο πλευρό της, τιμώντας τους πρωταγωνιστές της χρονιάς.
Αναλυτικά το κάλεσμα:
«Την Κυριακή 19 Απριλίου στις 17:00, ο ΑΟ Τυμπακίου υποδέχεται την Αγία Βαρβάρα στο γήπεδό μας, για το τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι της χρονιάς.
Η ομάδα μας, έχοντας ήδη πετύχει τον μεγάλο στόχο της επιστροφής στις εθνικές κατηγορίες, ολοκληρώνει τις υποχρεώσεις της μπροστά στο κοινό της.
Σας περιμένουμε όλους εκεί, για να δώσουμε το πιο θερμό μας χειροκρότημα στους μεγάλους πρωταγωνιστές της φετινής περιόδου: τους ποδοσφαιριστές και το προπονητικό μας επιτελείο, που με κόπο και επιμονή έφεραν τον ΑΟΤ εκεί που του αξίζει!
Όλοι στο γήπεδο για το πιο ζεστό χειροκρότημα!».