Μια σημαντική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν τέσσερις ποδοσφαιριστές του Μινώταυρου, οι οποίοι συμμετείχαν σε προπονήσεις στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, στο πλαίσιο της συνεργασίας με τον ΟΦΗ.
Συγκεκριμένα, το διήμερο 7 και 8 Απριλίου, οι Λευτέρης Ξεκουκουλωτάκης, Μιχάλης Πατεράκης, Δημήτρης Ευθυμάκης και Νίκος Ψυλλάκης προπονήθηκαν με την ομάδα Κ17 του ΟΦΗ, έχοντας την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους σε ένα υψηλό επίπεδο.
Η παρουσία τους στο ΒΑΚ αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία, καθώς ήρθαν σε επαφή με τις απαιτήσεις μιας επαγγελματικής ακαδημίας, αποκομίζοντας σημαντικές παραστάσεις για τη συνέχεια της ποδοσφαιρικής τους πορείας.

