Χαρές για τον Μιχάλη Βερυκοκίδη που έγινε μπαμπάς με τον ΟΦΑ να εύχεται τα καλύτερα στην οικογένεια του παίκτη.
Ο ΟΦ Αρκαλοχωρίου, με ανακοίνωσή του, εξέφρασε τις θερμές του ευχές στον Μιχάλη Βερυκοκίδη για τον ερχομό του παιδιού του, μεγαλώνοντας έτσι την «οικογένεια» της ομάδας.
Το σωματείο συνεχάρη τον ποδοσφαιριστή για τη χαρμόσυνη είδηση, ευχόμενο υγεία και δύναμη τόσο στον ίδιο όσο και στη σύζυγό του, Μιχαέλα, για το νέο μέλος της οικογένειάς τους.