Γ ΕΘΝΙΚΗ

Το Μοσχάτο ευχαρίστησε τον Πόρο

Κοινοποίηση Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email
Κείμενο
Το Μοσχάτο ευχαρίστησε τον Πόρο

Με ανακοίνωση της η διοίκηση του Μοσχάτου ευχαρίστησε τον Πόρο και τον Γιάννη Ασσαργιωτάκη για την φιλοξενία.

Απόλυτα ικανοποιημένοι από την φιλοξενία του Πόρου, έμειναν οι άνθρωποι του Μοσχάτου, οι οποίοι εξέδωσαν ανακοίνωση ευχαριστώντας τους «μπλε».

Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η διοίκηση της ΑΕ Μοσχάτου ευχαριστεί θερμά την ΑΟ Πόρου και προσωπικά τον Πρόεδρο Κο Ασσαργιωτάκη για την φιλοξενία που έτυχε η αποστολή της ομάδας μας και ευχόμαστε καλή πορεία στη συνέχεια του Πρωταθλήματος. Παράλληλα επιφυλάσσομαστε για ανάλογη φιλοξενία στον β γύρο».

Μοιράσου το άρθρο Facebook X LinkedIn Viber WhatsApp Email Αντιγραφή συνδέσμου
Μην χάνεις είδηση. Βάλε το GRANDSPORT στο Google Πρόσθεσε το GRANDSPORT στην Google

Δες όλες τις ειδήσεις για Γ ΕΘΝΙΚΗ και άνοιξε άμεσα τη βαθμολογία, το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα της διοργάνωσης.

Σχετικά

Σχετικά Άρθρα