Την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον Γιώργο Παπάζογλου ανακοίνωσε η Χερσόνησος, με τον έμπειρο επιθετικό να αποχωρεί έπειτα από ένα ιδιαίτερα παραγωγικό εξάμηνο στην ομάδα.
Ο Παπάζογλου εντάχθηκε στο ρόστερ της Χερσονήσου στο δεύτερο μισό της περσινής αγωνιστικής περιόδου και κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να προσφέρει σημαντικές λύσεις στην επιθετική γραμμή.
Συνολικά κατέγραψε 17 συμμετοχές, σημείωσε 5 γκολ και μοίρασε 2 ασίστ, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επίτευξη των δύο μεγάλων στόχων του συλλόγου, την κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ και την άνοδο στη Γ’ Εθνική.
Με ανακοίνωσή της, η διοίκηση ευχαρίστησε τον ποδοσφαιριστή για την προσφορά, το ήθος και τον επαγγελματισμό του, ευχόμενη κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του.
Η ανακοίνωση της Χερσονήσου:
«Η διοίκηση της Χερσονήσου ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Γιώργο Παπάζογλου.
Ο Γιώργος εντάχθηκε στο δυναμικό της ομάδας μας στο δεύτερο μισό της περυσινής αγωνιστικής περιόδου και παρά το σύντομο χρονικό διάστημα, αγωνίστηκε σε 17 παιχνίδια, σημείωσε 5 γκολ και μοίρασε 2 ασίστ, βοηθώντας σημαντικά στην επίτευξη των μεγάλων μας στόχων, που δεν ήταν άλλοι από την κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ και την πανηγυρική άνοδο στη Γ’ Εθνική.
Τον ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη προσφορά του, το ήθος και τον επαγγελματισμό που επέδειξε. Του ευχόμαστε από καρδιάς ό,τι καλύτερο για το μέλλον, με υγεία και πολλές επιτυχίες στη συνέχεια της ποδοσφαιρικής του καριέρας.»

