Το δικό της δημόσιο «ευχαριστώ» προς τον Δήμο Χερσονήσου και προσωπικά στον Δήμαρχο Ζαχαρία Δοξαστάκη εξέφρασε η Χερσόνησος, μετά την τιμητική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο με αφορμή την άνοδο της ομάδας στη Γ’ Εθνική και την κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.
Αντιπροσωπεία του συλλόγου, αποτελούμενη από τον Γενικό Διευθυντή Δήμο Φουντουλάκη, τον προπονητή Μάριο Σηφάκη, τα μέλη της διοίκησης Δημήτρη Δανελάκη και Ματθαίο Μιχελεκάκη, καθώς και τον ποδοσφαιριστή Δημήτρη Μηλάκη, είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει στον Δήμαρχο τις αυξημένες απαιτήσεις που δημιουργεί η συμμετοχή της ομάδας στη Γ’ Εθνική.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης παρουσιάστηκε και το Κύπελλο ΕΠΣΗ, το οποίο θα παραμείνει για το επόμενο διάστημα στο Δημαρχείο, ώστε δημότες και επισκέπτες να μπορούν να το θαυμάσουν και να φωτογραφηθούν μαζί του.
Με ανακοίνωσή της, η Χερσόνησος στάθηκε ιδιαίτερα στη διαχρονική στήριξη που έχει λάβει από τη Δημοτική Αρχή.
Η ανακοίνωση της Χερσονήσου:
«Αντιπροσωπεία της ομάδας μας επισκέφθηκε σήμερα τον Δήμαρχο Χερσονήσου κ. Ζαχαρία Δοξαστάκη στο γραφείο του, στο Δημαρχείο στις Γούρνες, στο πλαίσιο μιας ενημερωτικής και άκρως τιμητικής συνάντησης. Την ομάδα μας εκπροσώπησαν ο Γενικός Διευθυντής κ. Δήμος Φουντουλάκης, ο προπονητής μας κ. Μάριος Σηφάκης, τα μέλη της διοίκησης κ.κ. Δημήτριος Δανελάκης και Ματθαίος Μιχελεκάκης, καθώς και ο ποδοσφαιριστής Δημήτρης Μηλάκης. Από πλευράς Δήμου, παρών ήταν και ο Εντεταλμένος Σύμβουλος θεμάτων Αθλητισμού και Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Βαγγέλης Κοκοδρούλης.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι άνθρωποι της ομάδας είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνεται μετά την άνοδο στη Γ’ Εθνική, αναλύοντας τις αυξημένες απαιτήσεις που συνοδεύουν τη συμμετοχή σε εθνική διοργάνωση.
Ιδιαίτερη στιγμή της επίσκεψης ήταν η παρουσίαση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ που κατέκτησε φέτος η ομάδα μας, το οποίο, κατόπιν αιτήματος μας, θα παραμείνει το επόμενο διάστημα στο Δημαρχείο, ώστε οι δημότες και οι επισκέπτες να μπορούν να το δουν και να φωτογραφηθούν μαζί του!
Ο Δήμαρχος συνεχάρη θερμά τη διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο και τους αθλητές για την ιστορική αυτή ποδοσφαιρική χρονιά όπου επιτεύχθηκε η άνοδος και η κατάκτηση του Κυπέλλου, τονίζοντας πως η πορεία της ομάδας αποτελεί πηγή υπερηφάνειας για τον Δήμο. Μάλιστα, ο Δήμαρχος και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου παρέδωσαν τιμητικές πλακέτες στον κ. Φουντουλάκη και τον κ. Σηφάκη, ενώ η αντιπροσωπεία μας τους προσέφερε εισιτήρια διαρκείας για τη νέα σεζόν.
Ως Χερσόνησος, εκφράζουμε ένα μεγάλο και θερμό ευχαριστώ στον Δήμαρχο Χερσονήσου κ. Ζαχαρία Δοξαστάκη, καθώς και σε ολόκληρη τη Δημοτική Αρχή για τη διαχρονική στήριξη, τη ζεστή φιλοξενία και τη σταθερή συνεργασία για την ανάδειξη του αθλητισμού στον τόπο μας.»

