Η διοίκηση του Κοροίβου εξέφρασε τις θερμές της ευχαριστίες σε όλους όσοι έδωσαν το «παρών» στην εκδήλωση της ομάδας, αλλά και στους χορηγούς και υποστηρικτές που στέκονται σταθερά στο πλευρό του σωματείου.
Η ανακοίνωση του Κοροίβου αναφέρει:
«Η διοίκηση του Φ.Σ. Κοροίβου αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει τις θερμές της ευχαριστίες σε όλους όσοι παρευρέθηκαν και μας τίμησαν με την παρουσία τους στην εκδήλωση της ομάδας μας. Η στήριξη και η αγάπη σας μας γεμίζουν δύναμη για τη νέα αγωνιστική χρονιά.
Παράλληλα, θέλουμε να απευθύνουμε ένα ιδιαίτερο και ξεχωριστό “ευχαριστώ” στους χορηγούς και υποστηρικτές μας. Άνθρωποι και επιχειρήσεις που, όποτε τους ζητηθεί, δηλώνουν αμέσως “παρών” και στέκονται έμπρακτα στο πλευρό μας, αποτελώντας το πιο ισχυρό στήριγμα στην προσπάθεια που καταβάλλει το σωματείο μας.
Η προσφορά σας είναι ανεκτίμητη και αποτελεί το θεμέλιο για να συνεχίσει ο Κόροιβος να αναπτύσσεται».

